Om att promenera med bröstmusklerna

Jag tog en långpromenad igår och var ute 1 1/2 timme. Tydligen väldigt ovant att röra mig för jag fick nåt slags håll i bröstet, fånigt. Idag har jag träningsvärk i vaderna och jag som har tänkt träna ikväll. Hur mycket träningsvärk ska jag då inte ha imorn? Jag som inte har varit på gymmet sen före jul.

Portersteken blev en höjdare. Jag blir alltid så glatt överraskad när jag lagar nåt gott för det brukar liksom inte bli så bra. Ringde mamma när jag höll på med såsen för jag tyckte det var konstigt att jag skrivit att det skulle vara 5 dl mjöl. Hon skrattade åt mig och sa att det skulle vara 5 matskedar. Jag anade oråd eftersom hon sagt att man helst ska ha idealmjöl. Hade kunnat bli en intressant gröt...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Att såsen blev så himla god kan bero på att jag tog tre dl grädde (eftersom paketen är så stora) i stället för två...

2006-01-16 @ 12:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0