Tågäventyr

Önska mig lycka till! Det är dags att åka tåg igen. Jag brukar inte blogga en sån här konstig tid. Säger som Bart Simson sa när han blev tvingad att gå till skolan klockan fem på natten; 5 AM, is that a time now?". Jag ska ut på en resa som säkert kan få komplikationer. Buss från Ljungby, byte i Sjöatorp mitt ute på en väg till nästa buss, vänta en timme i Alvesta, tåg till Norrköping. Där ska jag vara framme 11.20 och gå på mormors begravning klockan 13. Om SJ krånglar så får de skicka mig i taxi.

Kommentarer
Postat av: Maria

NU borde du vara framme om bussbytena har fixat sig och sj skött vad de borde. Hoppas allt gick bra och begravningen blev fin!

2006-01-12 @ 12:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0