Om att åka till havet

Igår åkte jag med en kompis, en kompis till henne, och hennes svärmor till havet. Eftersom vi inte ville att det skulle vara så mycket folk åkte vi inte till Tylösand utan lite längre bort till Frösakull. Där tyckte jag att det var knökfullt så då vill jag inte tänka mig hur det är på Tylö. Kul i och för sig när svärmodern började prata med en liten Filippa. Jag hörde att de pratade om bilar och lilla tjejen frågade äldre kvinnan vad hon hade för bil. "En silverfärgad Suzuki." "En soptunna?!"

Idag har jag en inverterad bikini så jag ska nog inte ligga i solen på ett tag. Först ska jag måla över en vansinnig lila panel i neutralt vitt och sedan ska vi köpa ny färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0