Sälja sig själv eller lägenhet?

Jag har börjat fråga runt bland bekanta om de vet någon som vill ha mig ovanpå... Eftersom det inte är någon kontaktannons ska vi ändra formuleringen ifall vi ska lägga ut annons i tidningen. Är det någon som vet någon trevlig och skötsam människa som vill bo i en nyrenoverad trea i Ljungby?

Idag fick vi en skyddsmask av en granne som såg att vi målar. Nu är jag som en rymdvarelse när jag sitter och målar element med skyddsmask och freestyle. Sambon tyckte det var skitroligt när jag fulnynnade genom masken.

Kommentarer
Postat av: Maria

Lite långt till jobbet för L tyvärr...

2006-07-01 @ 21:07:22
URL: http://www.morellens.blogg.se
Postat av: Maria

eh... om vi skulle hyra lägenheten menar jag

2006-07-01 @ 21:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0