Tvättsvampskaka?

Nu är jag rund och brun som en engelsk sponge cake. Låter inget gott med tvättsvampskaka men det är fantastiskt! Engelska efterätter är varken små eller nyttiga. Har gått på flottdiet med dessa kakor, fish n´chips, KitKat Caramac och Orange, rejält krämig yoghurt, Mc Flurry Cadbury deluxe, stark cider, English breakfast (harsh brown var inte haschkaka) och ännu mer choklad...

Ibland är England så gulligt så man blir dum. Jag fattar inte hur engelsmännen själva står ut. På ett rum råkade jag ut för matchande blommig kudde, filt,  tekoppar och madrasserad vägg! Jag vet inte vad som är värst, när de gör så eller när de sammanför helt olika blommiga mönster.

Vi hade årets varmaste dag igår i Southend och nu har den kommit till Sverige. Dags att åka och lägga sig i sjön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0