Än litän boåt

Äsch, vad svårt det blev att förklara det här då, men det låter väldigt roligt när treårige brorssonen säger "en liten båt". Igår la vi i en liten plastbåt utan motor i Bolmen. Den lilla smidiga elmotorn vi hade blev stulen så nu har vi bara åror till den båten. Sambon rodde till en hemlig strand vi har, eller strand är väl synd att säga, men en ö där det är väldigt svårt att komma i land eftersom det är så stenigt, så vi brukar få vara ensamma där. Jag rodde en liten del av hemvägen och det blev väldigt mycket sicksack. Är mer van vid roddmaskin.

Idag har jag tvättat och förundrats över att jag lyckats få fläckar på INsidan av kjolen jag hade på mig på konferensresan till Markaryd. Vad hände egentligen? Jag var vid en sjö på natten men då satt jag på en lärares jacka. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0