Om belöning

Jag har haft en kompis här och tittat på lägenheten. Han tyckte att lägenheten var för liten men att jag var fin, alltid nåt.

Igår lagade jag pasta carbonara, som brukar bli bra. Sambon sa att det var gott och jag svarade att det inte var så himla gott eftersom jag bränt vitlöken och att han bara uppmuntrar mig att laga mat. Om jag gör nåt mer komplicerat än att steka eller koka så bör det premieras. Det är tråkigt och svårt att laga mat.

Idag har jag varit på marknaden. Svärmor bad mig köpa kryddor som säljs i påsar. Jag var duktig och köpte bara kryddor som fanns i påsar och inte nygräddade munkar, trots att det fanns två munkvagnar, eller våfflor hos pingstkyrkan. Det måste också premieras. Blir en stor glass i Värnamo i eftermiddag!

Tror att följetongen med Ryanair är över. Sambon bokade en ny biljett åt mig , eftersom jag var så less på dem att jag inte orkade se deras hemsida mer, och så får jag försöka komma över att jag köpt en som jag inte kommer att utnyttja. Det blir billigare och bra mycket enklare än att boka om, om det nu över huvud taget går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0