Årfyllning

Imorgon fyller jag 32 år. Det känns konstigt att jag är dubbelt så gammal som våra ettor på gymnasiet. Det känns inte som så himla länge sen jag gick gymnasiet själv. Åtminstone inte som ett halvt liv. Vad har jag gjort sen dess? En hel del faktiskt, till exempel flyttat runt till Island, Malung, Stöllet, Borås, Göteborg och Ljungby.

Mina föräldrar var här i helgen och vi firade lite i lördags med ett par kompisar, tårta och melodifestival. Jag tyckte om Bodies without organs, Patrik Isaksson och vad de nu hette som sjöng lite operaaktigt.

Igår fick jag nåt slags gammelgrunkfnatt och tog med föräldrarna på en second handaffär, en utförsäljning av armékläder, en loppis och en auktion. Det roligaste var att se en massa lustiga människor som går på såna ställen.

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, jag som skulle skicka kort! Grattis här då i stället. Min sambo fyller den första mars, så jag skyller på att jag inte klarar av att hinna med mer än en födelsedag på en vecka...

2006-03-06 @ 19:57:30
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0