Olika människor till olika saker

Det gick dåligt att sluta med att träffa killkompisar på krogen. Precis när jag sagt att jag skulle lägga ned det fick jag lust att bli kompis med en kille jag hittade i fredags. Var ute och fikade med den här 22-åringen igår. Kul och trevligt, men det låter jätteknäppt förstår jag. Jag säger att jag gillar att träffa nya kompisar och sambon undrar trött ifall de gamla tagit slut. Hm, jag vill säga som hans mormor sa när jag undrade vad det var för fel på de nya kökshanddukarna jag köpt när jag "råkat" slänga hennes gamla: "I don´t use it for that purpose." Man har olika människor till olika saker. Jag vill prata, prata, prata och helst med flera människor, för jag vill prata om väldigt olika saker. Jag är översocial nu.


Kommentarer
Postat av: n.

ja, jag har då inte tatt slut. även om jag är trött och ska jobba till åtta. kram

2006-03-29 @ 13:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0