Blommor, vad i helvete?!

Nu har jag kommit till Kortedala. Här ska jag bo hos en kompis ett par nätter. Han berättade om varför han har en blomsterkvast i sitt fönster. En dag när han kom hem hittade han en blombukett som hängde på dörren. Då tänkte han "Blommor, vad i helvete?! Har jag en beundrare?". Det var något så konstigt som fjäsk från banken. Har jag aldrig hört talas om. Alla kanske vet att det inte är någon mening att ge mig blommor eftersom de bara dör. Men en bukett då och då kan jag gott få.

Nu ska vi åka in till Göteborgs centrum och äta och gå ut. Kanske på Sticky fingers, rockklubb som jag aldrig har varit på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisgodis.se/?r=24993

här kan du samla gratis godis jätte lätt! Du får två godisar redan när du blir medlem och det är verkligen helt gratis :D

2006-11-03 @ 18:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0