Kändisfrillor

En kompis hade pratat på jobbet om vilken kändis man var lik i håret. Någon hade föreslagit att hon ser ut som Peter Jidhe. En viss sanning ligger i det men jag vet inte om det är någon komplimang direkt. Tycker dock att halvlångt hår passar bättre på tjejer än på killar.

Idag hände det något konstigt. Jag fick mail från en man som undrade över en kompis till mig, vem hon är och vad hon heter. Han hade sett hennes blogg och tyckte hon var snygg. Men varför blanda in mig i det här? Varken jag eller min kompis fattar någonting.

För övrigt är jag fortfarande förkyld och seg. Sambon säger att han ska gå ut och gå med mig ikväll. Jag tror att vi ska gå ända till ICA. Det ligger flera hundra meter bort och får räknas som motion när man är snorigare än en snorgärs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0