Oidiga björnar

Det är så varmt så björnarna i djurparkerna fattar inte att de ska gå i ide. Hur det är med vilda björnar vet jag inte men jag antar att det är samma med dem. Oroväckande om en sådan tradition förskjuts. Tänk vad griniga björnarna ska bli om de inte får sova i ett halvår. Då får man vara väldigt varlig så han inte blir farlig. Men man kan dock honom aldrig tro. Stackars björnen!

Svärmor frågar mig vad hon ska ge sambon i julklapp. Det vet jag inte. Jag har fullt upp med att säga åt honom att inte köpa saker före jul. Men jag har åtminstone en garanterat oköpbar julklapp, hihi...

Har köpt några nya skivor så jag har att fylla Kulturkullan med en månad framåt. Ett förhandstips; Sånger för december med Irma och Uno. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0