Porrklubb, del 2

Å. Å. Å. Idag har jag hittat bokstaven Å igen. Igår var vi på ett fantastiskt ställe i München, Kultfabrik, med 24 klubbar! Kolla www.kultfabrik.de. Det var Halloweenparty och man betalade 10 euro för att komma in på alla klubbar. Utom New York tabledance, som tog 10 euro till och påstod sig vara Europas största table dance, vilket sambon betvivlade och jag kanske inte vill veta var han har varit att jämföra med. I alla fall ville jag såklart gå in där för jag tyckte det lät ganska oskyldigt. Det första jag såg när vi kom in var en nätan naken tjej som satt dold bakom ett skynke och åmade sig i knäet på en äldre man. Sambon sa att jag skulle sluta att stirra för det ingick visst inte i showen utan var något mannen hade betalat för. Redan där blev jag generad. Sedan satt jag förundrat och tittade på strippande kvinnor och män som dansade på bord och runt stänger. Och blev generad över ett par där först killen dansade hett med en strippa och sedan tjejen med en annan. Prostitution är alltså tillåtet i Tyskland. Äckligt!

Kommentarer
Postat av: blogg_bohemen

skulle nog också ha känt mig lite felplacerad på den klubben! :)

2006-11-02 @ 10:04:52
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0