Slöfredag med Idol

Igår blev det oerhört slappt på kvällen. Efter att vi hade ätit grönpepparfilén som var god men inte särskilt snygg, eftersom den såg ut att ha skurit sig på något konstigt vis, låg vi i soffan och såg Idol och sedan somnade jag. Innan jag hann se omröstningen. Jag kollade upp nu att det var Cissi som åkte ut och det har jag varit förundrad över att hon inte gjort för länge sedan. Tycker inte att hon har speciellt bra röst utan mest skriker. Fast det var kul att en så speciell tjej gick så långt. Jag vill och tror att Markus ska vinna. Eller Felicia. Det är så fascinerande med henne för hon ser så vanlig ut med lite tufsigt hår och glåmig hy och sedan sminkar de upp henne till värsta glamdrottningen och hon ser verkligen ut som en stjärna på scenen. Den tjejen kan faktiskt sjunga. Hon hade inte en tanke på att söka utan blev kidnappad. Det kanske är de som är de bästa, som inte tror själva att de har något där att göra? Förra årets Sebastian hade en mamma som anmälde honom och årets Snäckan, som jag gillade, hade förlorat ett vad och sökt efter det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast Cissis första auditionlåt var den bästa jag nånsin sett i Idol! Hon är den enda jag gillat i det programmet, som faktiskt lät lite egen.

2006-11-12 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0