Tji förstasida

Idag hade jag tänkt vara på ettan i Smålänningen. Det förväntade jag mig faktiskt efter att ha varit så fint utklädd. Vi är inte med alls så nu hoppas jag att det kommer ett riktigt ordentligt reportage på måndag.

Det här är så dåligt så det är knappt ens kändispoäng men dock; en kompis syster har gått i samma klass som Jessica i Bonde söker fru. Tjejen det brukar bli sexskandaler kring. Man får se om det kommer att fortsätta ståhejas kring dessa tjejer, det verkar så.

Snart påbörjar jag min nästan sju timmars resa mot Stockholm. Det hinns med mycket godis och lyssning av många skivor när man åker med Swebus men det är det billigaste sättet att resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0