Basta Rhymes

Igår var vi på filéfrossa. Då fick man äta så mycket man ville av fläsk-, ox- och laxfilé. Det var gott och jag åt såklart obscent mycket bearnaisesås, fast jag inte ens tyckte den var särskilt bra för den smakade för mycket dragon.

Idag har vi byggt en bastu. Med hjälp av grannarna fick vi upp väggarna. "Let´s basta!" hojtade jag till granntjejen. "Basta Rhymes!" svarade hon.

Nu ska jag äta min egen tsatziki. Jag har äntligen hittat ett lätt recept som blir bra. Innan har jag bara haft komplicerade recept eller förenklade, men med ingrediensen tsatzikimix. Hemligheten är alltså matlagningsyogurt.

Kommentarer
Postat av: blogg_bohemen

Åh, egen bastu! Lyx! Vill också ha!

2006-10-09 @ 11:30:18
URL: http://bohemianrhapsody.se
Postat av: Ylva

Bohemian. Vad är det för adress till din sida egentligen? Jag kommer aldrig fram.

2006-10-09 @ 13:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0