Capote

Igår var jag på bio kontrast och såg Capote, en film om Truman Capote som kom på den nya genren dokumentärroman och skrev om två män som mördade en hel familj och om deras väg fram till dödsstraffet hängning. Otäck film men jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den. Jag retade mig på hans röst och på hans odrägliga självbelåtenhet. Undrar om han var så i verkligheten.

Idag fyller en brorson ett år och en kompis 40. Grattis på dem! Kompisen ska ut och äta ikväll med ett helt gäng men jag ska på spökresa och vet inte när jag kommer hem igen så jag skickar dit sambon som gratulatör.

Kommentarer
Postat av: Anders

Sambon blir en perfekt gratulatör. Jag har hjälpt honom två gånger idag, så han är så glad, så glad!

2006-10-10 @ 21:27:58
Postat av: Anders

Anders. Fel. Sambon skitsur. Inlägget om Halloween i München ändrat.

2006-10-11 @ 14:21:46
Postat av: Ylva

Eh, Ylva heter jag ju.

2006-10-11 @ 14:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0