Sägenresa

Igår var jag med några kollegor på sägenresa. Vi åkte till Högarör, Bolmarö säteri, Dallekulle, Ivars kyrka och Systersjöarna. Kolla www.sagobygden.se och karta över sagobygden. Solen gick ned när vi var vid Systersjöarna och det låg imma över och blev riktigt spöklikt. Vi avslutade resan på Sagomuséet med varm choklad och kakor och spökhistorier. Kul!

Idag har jag varit på gymmet efter ett uppehåll på ett halvår. På sommaren är det för varmt för att vara där och sedan har de byggt om hallen och så har min träningskompis bytt gym och så har jag varit lat. Phu, så jobbigt att försöka komma igång igen. När jag skulle gå ut och satte i kortet för att komma genom spärrarna började det tjuta vid grinden. Den kände väl inte igen mig längre...

Kommentarer
Postat av: HANNAH

V-................K,K-ÄÖÖL

2006-10-11 @ 16:09:47
Postat av: Maria

skulle skriva att det lät mysigt med spöken och sägner men det är svårt att få ha tangentbordet ifred.

2006-10-11 @ 16:12:51
Postat av: Ylva

Först tänkte jag att den enda Hannah jag vet är fyra månader. Sedan läste jag ditt inlägg och fattade.

2006-10-12 @ 18:24:47
Postat av: Maria

hela fem månader faktiskt... det är därför som armarna blivit låååååååånga och lite mer klåfingriga.

2006-10-12 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0