Skelleftefan

Det där var inte ett svärord utan en beteckning på en person jag träffade idag som envisades med att prata hockey med mig. Sambon tog med sig en kille som är på besök på företaget hem. Denne satte igång att snacka om matchen han såg lajv igår mellan Skellefteå och Djurgården. Det var säkert en kul upplevelse för honom, men när han nämnde Leksand och jag sa att det är det lag jag skulle heja på OM jag vore intresserad av hockey och han bara fortsatte babbla blev jag lite trött. Men sedan sålde sambon en segelbåt till honom så då kan man stå ut med lite skitsnack. Idag är jag mera intresserad av rullstolsbasket än av hockey. En kompis messade att hennes son skulle vara med på TV, fast jag såg inte honom sedan. Vet inte ens hur ungen ser ut, det var länge sedan jag träffade honom.

Igår var jag på bio; Efter bröllopet, mycket bra dansk film med Rolf Lassgård i en av huvudrollerna. Gråtfilm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0