Stormvarning

Nu varnar de för storm här igen. Jag har fått nog av storm! Efter att ha bott på Island i ett halvår (fast där kallar de det mesta bara "vindur" även om det är storm) och blivit fast i stugan under förra stormen när sju trän föll över huset tycker jag verkligen att jag haft nog med oväder för hela livet. Får väl se vad ödet vill den här gången.

Idag blev jag påmind om att jag försökt få en bekant att inte vara svartsjuk fast hon har en kille som är snygg och charmig som alla tjejer gillar. Gaaah, det måste ju ha lugnat henne... Jag blir för puckad när jag blir full och ärlig till förbannelse.

Kommentarer
Postat av: Pibben

"Jag blir för puckad när jag blir full och ärlig till förbannelse" stämmer tyvärr på mej med, måste också komplettera med kramgo. Det skulle lätt kunna misstolkas om hustrun var svartsjuk av sig, men hon behöver inte vara orolig. Fridens.

2006-10-26 @ 20:34:23
Postat av: Ylva

Ibland hånglar jag med mina tjejkompisar men det gör ingenting.

2006-10-27 @ 12:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0