Göra saker

Massa saker jag vill göra nu.

* På fredag är det marknad och det är trevligt om det är fint väder.
* Filmen Efter bröllopet börjar gå här på fredag.
* Arméns musikkår uppträder på Stora torg på lördag kl.17.
* Andreas Johnson spelar på Garvaren på lördag.
* Det ska bli invigning av en minnessten över Metallicas basist som dog i en olycka för tjugo  år sedan.  Gyllene rasten på lördag.
* Invigning av utställningen Ljungby 70 år på biblioteket kl. 11 på lördag.
* Öppet hus på skolan imorgon kl. 17-20.30. Kom och titta var jag jobbar! Rekommenderar uppträdandet i musiksalen kl.17 och 18.
*Och så vill jag gå på tekanneutställning på Gamla torg.

Säg till om ni vill göra något av allt detta.

Och mitt i alltihopa håller vi på att bygga en bastu och hyra ut en lägenhet så jag kanske måste ägna mig lite åt det...


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag skulle gärna komma och kolla var du jobbar, men det går nog inte... Du kanske kan blogga en bild på dig som fullfjädrad bibliotekarie?!

2006-09-27 @ 21:52:04
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html
Postat av: Ylva

Kan inte lägga in bilder på grund av tekniskt ointresse och seg dator. Hänvisar till www.sunnerbogymnasiet.se och "bibliotek" där det finns en bild på mig i Kalles söta sjömansskjorta.

2006-09-28 @ 08:55:24
Postat av: Helena

Åh så fint!

2006-10-03 @ 00:14:15
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0