Inte visa, inte köpa

Idag har jag inte visat en lägenhet. Först visade jag den inte halv elva när det skulle komma en tjej och titta. Vid elva blev jag sur och gick ut. Eftersom jag jobbade på öppet hus igår var jag ledig idag och tänkte gå på marknad. Sedan funderade jag på ifall det möjligen var halv tolv hon skulle komma så då gick jag hem igen. Det kom ingen då heller och jag gick ut på stan igen. Sedan ringde sambon och sa att tjejen ringt och sagt att hon ångrat sig. Det visade sig att de är fyra stycken och så många grannar vill vi inte ha. Var på tekanneutställning och sedan lunchade jag med en kompis. Så gick jag på marknad och skulle inte handla. Blev nyfiken på karamelläpple men de såldes inte idag utan jag fick ett candy apple, äpple med stenhårt klet på. Gott, men kladdigt. Många försäljare frågade vad det var jag åt. En tjej bad mig gå och köpa ett åt henne och så fick jag rabatt hos dem. Kom hem med baconchips, yogurtnötter, yogurtmajs, baguetter, hjortronsylt och påsklämmor. Alltså bara bra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0