Kändisfårskallar

Titta på kommunens hemsida, www.ljungby.se. Där är våra får! Om man ställer sig på bilden står det "Får på bete i Runkarp." Bilden är från i torsdags när jag hade med en kompis och kommunens kamera. Snygg bild, Karin!

Idag ställde jag upp på personalfotografering trots att jag har glasögon. Jag tog av mig glasögonen och står nu troligen och tittar förvirrat åt kamerans håll (för jag kunde inte se kameran utan glasögon) eller blundar, vilket jag verkligen inte hoppas. Fotografen skelade, vilket jag tyckte var lustigt, så han kanske inte la märke till vilket håll vi spanade åt...

Besökte optikern och beställde nya linser. Han sa att jag har ett litet sår på ena ögat. Nu ska jag vila ögonen från linser ett par dagar och det passar utmärkt tills mina nya kommer.

Idag skulle jag gå och fika med en kompis men så var han tvungen att jobba över och då tänkte jag att jag kunde gå ensam till glasstorget. Trauma. De har tagit bort glasskiosken för i år.

Kommentarer
Postat av: Helena

Betyder det att det nu officiellt sett är höst? Trist i så fall, för jag har bara hunnit vara till havet en gång i sommar. :-(

Men så länge det är varmt kan man ju låtsas att det fortfarande är sommar, även om löven fullkomligt rasar ner runt omkring en!

2006-09-11 @ 23:18:56
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0