Litteralund och återträff

Idag är jag varken i Lund på litteralund, www.litteralund.se, eller i Hedemora på återträff för gymnasieklassen. Trevliga tillställningar båda två. För mycket annat som händer och framför allt för lite pengar. Måste göra klart lägenheten så vi kan hyra ut snart för just nu är det inte alls särskilt ekonomiskt när vi betalar dubbel hyra. Fint väder så vi ska sova i stugan i natt. Där hänger fortfarande rester från kräftfesten för två veckor sedan. En tjej hade med sig 50 ballonger och blåste upp de flesta själv.


Kommentarer
Postat av: Helena

"Vadå, återträff? Varför visste inte jag om att det var återträff??" var det första jag tänkte när jag läste ovanstående. Du "infiltrerade" min gymnasieklasss så mycket att jag för ett ögonblick fick för mig att vi gått i samma klass...

2006-09-11 @ 23:22:20
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0