Nyblonderad med bomull i skallen

Har gjort slut på en flaska med blonderingssprej. Tänkte bara bleka rötterna lite för det ser för trist ut med utväxt, men så tänkte jag att det var lika bra att tömma flaskan. Blond blev jag och så kliade det i hårbotten en stund. Tycker om att vara blondin. Det är många som säger att jag passar som det och i det kan man lägga vilka värderingar man vill. Just nu har jag definitivt bomull mellan öronen. Kan inte den här bedrövliga förkylningen ge sig iväg snart? Det hände en rolig grej på ljungbydagarna förresten. Sambon stod och pratade med ett par skinnskallar vid utgången och jag hade ingen aning om vad de pratade om men slängde raskt fram handen för att presentera mig. Den ene blev helförvånad och utbrast "åh, fy fan, en blondin!". Trodde de skulle gilla att jag ser arisk ut.


Kommentarer
Postat av: Pibben

Skinnskallarna gillar inte hår.
Fridens.

2006-09-06 @ 17:32:11
Postat av: Helena

Men "fy fan" kanske var menat som en komplemang! Som i: "Det var värst, en *blondin* - som och vill prata med *mig*!

Det kankse inte händer så ofta i en stackars skinskalles liv...

2006-09-06 @ 22:55:40
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html
Postat av: Ylva

Har inte sett så många skalliga tjejer. Skinnskallar brukar ha tjejer med hår på.

2006-09-08 @ 14:42:43
Postat av: Pibben

Känner inga skinnskallar så det där med hårlösa eller håriga flickvänner vet jag inget om. Fridens.

2006-09-10 @ 17:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0