Om att bo

Jag tycker att det finns många konstiga människor, särskilt bland dem som är intresserade av att bo hos oss. Igår var det en förvirrad kvinna här och tittade på lägenheten. Hon skulle komma klockan 20 men kom inte förrän kvart över nio. Då vägrade jag att prata med henne för jag hade klätt mig i mysdress och lagt mig framför nya favortiserien House. Människan bor två hus bort och bör inte ta mer än en timme på sig för att komma hit. Hon får inte bo.

Annars är det mest pensionärer som är intresserade men de får vara hyfsat pigga eftersom vi inte kommer att skutta upp tidigt och skotta. Vi vill ju inte att någon ska ramla och slå sig utanför för då blir det vårt ansvar.


Kommentarer
Postat av: Pibben

Efter att ha sett ett och ett halvt avsnitt av House så håller det på att bli en favorit, den kärva och fyrkantiga doktorn passar mej som handsken, risken är väl att det inte kommer att hålla serien ut, vi får se. Mot snön rekomenderas mycket salt eller varför inte värmeslingor i marken. Fridens.

2006-09-28 @ 19:10:08
Postat av: Ylva

Kompis som sett den på kabelkanal hävdar att serien fortfarande är bra.

2006-09-29 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0