Saker som händer på natten

Jag fick ett otroligt roligt förslag natten mot söndag. Befann mig utanför en pub efter fem på natten. Där var många som ville ha med mig hem. En kille kom på idén att vi kunde puttra ut med en båt, fiska makrill och om vi fick något skulle vi äta den och så kunde jag ta med resten hem till min kille. Det kändes väldigt Göteborg på något vis.

Min kompis skulle tyvärr hem vid tvåtiden men jag gick tillbaka till puben för att man får gå in gratis efter klockan tre. Skulle ge en kille visitkort från min kompis som inte ens pratat med honom. Det är inte var dag jag raggar åt en kompis. Kul idé tyckte jag i och för sig, eftersom jag är upptagen men gärna pratar med alla möjliga när jag är ute. Så då satt jag med den här killen, som har grekiska föräldrar, en tjej som var intresserad av honom, en irländare som pratade obegripligt och en 201 cm lång brevbärare resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0