Sega söndag

Imorgon börjar ett program som heter Förkväll. På trailern fattar man ingenting om vad det handlar om och jag ska nog ta reda på det. Fast 17.45 är ingen normal TV-tid för mig. Idag är det inte förkväll utan segsöndag. Är hemma och tvättar och ska städa upp efter festen igår. Vi hade förfest och sedan var det Kung i baren. Vi var tolv personer här varav hälften var medbjudna gäster så det blev lite nya människor. Trevlig kväll var det. Och idag mår jag ungefär som jag förtjänar. Har varit ute med en kompis och gått en promenad, röstat, ätit några ostbollar till frukost vid tretiden och håller på med tvätten. Ett av våra lamm har dött idag och sambon är och gräver ned det. Vi kostar inte på dyra mediciner när det är slakt om en månad, men det känns såklart trist när det händer sådant.

En helt ovetenskaplig undersökning: Är det bara jag som skiter grönt när jag är bakis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0