E-type och Poodles

Det verkar bli en ganska dålig melodifestival jag ska på i Göteborg. Jag tror jag måste heja på E-type och Poodles. I och för sig brukar jag gilla E-type, men jag vet inte om det blir så himla lyckat att han spelar med Poodles. Annars är de artister jag känner igen Christer Sjögren och Suzzie Tapper. Eftersom jag inte tycker om vare sig Vikingarna eller Suzzies orkester kommer jag inte rösta på dem. Hoppas de kastar in en bra joker. Nu tänker jag ha kul oavsett vilka som spelar för det är hela evenemanget som är det roliga, men det är klart det är mer spännande om de har med några bra artister. Linköping får Patrik Isaksson och BWO, som jag gärna ser.

Kommentarer
Postat av: Maria

gah... jag som tyckte att årets startfält var mediokert... håller med dig om at vi får hoppaspå en bra joker!

2007-12-13 @ 09:42:56
URL: http://www.morellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0