Gayklubb Alexis

Ikväll ska jag gå på gayklubben Alexis som har ettårsjubileum. Det passar bra eftersom jag var där på premiären. Jag hoppas att Evan är lite bättre underhållning än den konstiga dragqueenen vi fick förra gången. Det blir genast tillfälle för mig att visa upp mig i nya skinnklänningen. En ulv i fårakläder... Det är inte ofta man hittar ett skinnplagg av får, brukar vara svin- eller oxskinn.

Idag har vi varit i Åre. Det är rätt underhållande bara att titta på alla skidåkare och så var vi på Holiday Club som var tjusigt och lunchade. Ganska stolt på något vis att vi undvek chokladfabriken. Den borde vara ett måste för mig men vi kände att vi ville hem och det såg ut att vara jobbigt att parkera där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0