Kitsch-Kalle och Kapell-Klas

Jo, det blev en rolig kväll. Först hamnade jag på Charlie´s där några kompisar skulle äta, men inte jag för jag hade redan ätit så jag nöjde mig med att smaka lite pasta. I källaren har de puben Chaplin som öppnar klockan nio och vi var ensamma där ett tag. Sedan kom det dit några andra kompisar och vi gick vidare till Harrys. Jag var tydligen på ett sådant där humör när jag vill rycka hårstrån. Fast jag frågade faktiskt först om jag fick. Först konstaterade jag att en kompis hade ett hårstrå som stod rätt ut i pannan och så kan vi ju inte ha det. Senare satt jag bredvid en man, som jag brukar träffa ute men egentligen inte känner särskilt väl, och han hade ett strå i ögonbrynet som pekade rakt ut. Det går jag inte heller med på så då fick jag dra ut det. Jag får hejda mig så jag inte börjar klämma finnar på folk på krogen. Har pratat med Kalle i Kitsch och Klas från Klas Kapell, riktigt bra groupiekväll, hihi. Kom hem vid tretiden, strax före sambon.

Kommentarer
Postat av: Kalle (Kitsch)

Hej Ylva!
Det var en kväll att minnas :)
Hoppas vi ses ute igen snart.
Tjing!
/Kitsch Kalle

2008-01-03 @ 01:57:18
URL: http://www.myspace.com/kitschswe
Postat av: Ylva

Kalle. Ja, kul kväll, fast alla minns den nog inte... Vi lär snart ses på Harrys.

2008-01-03 @ 19:26:19
Postat av: Alex

Är ett stort fan av Kitsch och Klas Kapell.. Klas är min musiklärare :D
Ha det bra!

2008-04-28 @ 13:58:58
Postat av: Ylva

Åh, det måste vara kul att ha Klas som lärare!

2008-05-02 @ 11:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0