Vad vill han?

Jag tittade just in på Voolife för första gången på evigheter. Det är liknande Facebook men på svenska. Har fått det här skumma meddelandet:
hej jag söker på kvinna är minkompis och vill än hon har inte pojkvän
Vad menar han? Jag tror inte jag ska svara på det...

Idag har jag låtit mamma handla en julklapp åt mig. Vi var på ICA och om man handlade för minst 300 så fick man köpa en Aladdin/Paradis för 30 kronor. Klart man måste ha det! Mamma tycker inte man behöver köpa choklad till jul för att man äter så mycket ändå. Mäh!

Kommentarer
Postat av: joanna

Vadå? Var det inte glasklart vad han ville? *fniss*

2007-12-23 @ 23:22:24
Postat av: Maria

Bara för att man är obegriplig är man inte intressant ? *s*

Tack för skivan!

2007-12-24 @ 10:03:59
Postat av: Ylva

Vad heter dörren? Jättegott, får man smaka? Jag bor uppför ett berg, nedför ett berg, uppför ett berg, nedför ett berg, uppför ett berg och ned på andra sidan...

2007-12-24 @ 17:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0