Bananfodral

Jag var nyss och fikade med en kompis. Det var trevligt som vanligt. Av någon anledning som jag inte minns kände jag för att plocka upp och visa mitt bananfodral som är härligt fluorescerande grönt. Han tyckte att jag skulle stoppa ned det igen innan det hände något. Vad som nu skulle kunna hända.

Nu spelar radion My heart will go on med Celine Dion. Minns när vi avfolkade ett dansgolv en gång för att sambon vrålade "Knullelåt!" och slet ut mig på golvet. En annan gång gick jag och sjöng refrängen hela vägen hem från puben. Jag kunde inte så värst många rader så det var säkert många gånger jag sjöng samma.

Kommentarer
Postat av: Sisse

bananfodral e sexigt !

2007-02-01 @ 17:32:19
URL: http://siss3.blogg.se
Postat av: Ylva

Hm, sexigt vet jag inte, men kul.

2007-02-02 @ 13:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0