Inflyttfest

Igår var jag med kompisen hos hennes pappa och hans tjej på inflyttningsfest. Det var en fin lägenhet inredd i väldigt mycket vitt. Tjejen hämtar inspiration från Sköna hem och Residence. Där sitter man då i kritvita soffan och försöker låta bli att hälla ut rödvinet. Det gick bra. Jag tror bara jag tappade lite äppelpaj i värdparets säng. Vi låg där och tittade på Melodifestivalen, jag och min kompis. Snäll som hon är hade hon tagit med sig världens längsta förlängningssladd och fjärrkontroll för att vi skulle kunna titta på TV. Jag blev nöjd med att The Ark och lärarinnan från Munkedal (som jag aldrig kommer att minnas namnet på) gick vidare.

Kommentarer
Postat av: Maria

Marie heter hon!! Fast efternamnet minns jag inte. Bra att du fick se tävlingen! Inte visade luuk upp jessicas dress på genrepet?

2007-02-11 @ 11:39:03
Postat av: Jessica

The Ark var verkligen värd det :) Jag gillade Maries låt, men tyckte inte direkt att det var en schlager.

2007-02-11 @ 11:47:53
URL: http://escaaa.blogg.se
Postat av: Blueberry Tequila

Att inreda i vitt är otroligt vackert. Men jag skulle aldrig våga ha en soffa i vitt. Å skulle jag mot all förmodan ändå köpa en vit soffa skulle den inte få vara fläckfritt vit länge.

Jag höll tummarna för The Ark å Marie LINDBERG ;-p å lovade att äta upp mina stickade favvosockor om det inte var de som gick vidare till finalen.

2007-02-11 @ 13:32:25
URL: http://blueberrytequila.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Marie Lindberg va?
Jag är också nöjd med det resultatet. Munkedal behöver lite stöd nu efter E6-raset häromsistens.

2007-02-11 @ 21:36:58
Postat av: Elon

Skumt, namnet försvann?!

2007-02-11 @ 21:37:33
Postat av: Helena

Jag håller med IKEA: En vit soffa kan man tvätta (om den har avtagsbar klädsel då) hur många gånger som helst utan att färgen bleknar! (Fast attans vilken tid det tar att stryka tyget och klämma på det över soffan igen...)

2007-02-15 @ 23:53:46
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0