Kadaver och jävelskap

Det låter som en fulfars med Stefan & Krister. Det var något jag sa i samband med att vi pratade om alla döda djur vi grävt ned bakom ladugården. Där är så många nu så vi minns inte ens var de är längre och det skulle verkligen vara skitjobbigt att märka att vi grävt på samma ställe och få upp ett gammalt döddjur. Jag tänker såklart på Stephen Kings Jurtjyrkogården som är en ohyggligt läskig bok. Jag vet inte om jag sett filmen eller om jag bara har bokens äckliga scener inpräntade i skallen.

Jag undrar hur många människor som sitter och googlar sig själva eller har något slags söksystem som talar om för dem att någon behandlat dem på nätet. Det är många jag skriver om som hör av sig till mig och det är smickrande och roligt. Oftast har jag skrivit snälla saker. Som positiva recensioner om skivor och böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0