Ätverk

Nätverk är bra, kul att träffa andra människor än de vanliga. Men det blir en väldig massa ätande. Idag skulle jag luncha med en kompis jag inte träffat på länge. Har tre kuponger kvar till ett ställe som håller på att byta ägare och vill såklart hinna äta upp dem innan. När vi kom dit var det stängt för renovering. Då blev det 70-kronors lunch på ett näraliggande ställe. Sedan hade jag nätverksträff med NYBSO, nyutbildade bibliotekarier sydost. Vi fick fika och efter mötet gick vi på after work. Var på nya Garvaren mat & bar & nöje, tror jag att de kallar sig nu när de tröttnat på att vara O´Learys. Den enda skillnaden jag märkte var att de kör musikkanalen VH1 i stället för sport. En nog så viktig detalj. Kul att titta på gamla 80-talsvideos.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att det var fika ni fick och inte fikon.
Ja, du märker hur man blir av att bo i Göteborg...

2007-01-12 @ 23:29:28
Postat av: Ylva

Elon? Öh, fikon? Jag fattar inte.

2007-01-13 @ 16:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0