Hänt i Hedemora

Så var det dags igen då. Narkotikapåverkad 22-åring gick in på högstadium och slog elever. I Hedemora naturligtvis. Sambon talade om det för mig när han hört det på radion i förrgår. De hade intervjuat en elev som inte ens var förvånad eftersom det händer så mycket där. Suck.

Idag har vi varit i Halmstad, eller åtminstone på köpcentrat utanför där Biltema ligger. Sambon kryper omkring på golvet i TV-rummet nu och är helt lycklig för han har köpt en låda med 150 verktyg. Jag handlade mest på EKO-hallen där de hade tio 100-gramchokladkakor för tio kronor, lösgodis för 2.90 hektot och billigt schampo och balsam.

Sedan åkte vi till Eurostop och där blev jag provocerad av alla lockande skyltar med "50%", "Halva reapriset" och "3 för 2" fast jag var så hungrig så jag sprang bara förbi alltihop.

Ikväll har jag ett I-landsproblem. Klockan 21.30 är det både Little Britain och nya Hjälp! på TV. Jag ska nog se den nya serien. Och dricka rödvin och äta choklad. Det blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: Pibben

Rödvin och choklad är underskattat!

2007-01-26 @ 22:33:11
Postat av: Anonym

Såklart behöver man ju minst 150 verktyg helst lika många maskiner. Hur skall man annars kunna tillverka nått? ;-)

2007-01-26 @ 22:34:49
Postat av: Ylva

Vinet och chokladen var bra. TV-tittningen blev splittrad för vi zappade mellan de två programmen. Mest Little Britain för det andra var inte så himla roligt som jag hade förväntat mig.

2007-01-27 @ 16:52:29
Postat av: Maria

tänkte skicka länken till dig när jag såg det på nätet men så misstänkte jag att du får nog veta det rätt snabbt iaf.

2007-01-27 @ 18:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0