Känner mig snäll

Jag känner mig snäll så här i början av året och det kan gärna få fortsätta. Jag ger bort små saker så människor blir glada. En tjej pratade om att hon en gång köpt rött champagnete och tyckte att det var jättegott men sedan har hon inte hittat det igen. Jag köpte det åt henne i Östersund och hoppas att det är rätt sort. Jag har som specialitet att ge en kompis saker med små glada ansikten och hittade en sked med en galet glad liten tomte till henne. En kompis fick barn på juldagen och jag har köpt världens sötaste body med pepparkaksmönster åt gossen. Och så bränner jag skivor. Om jag hittar några som fortfarande är brännbara bränner jag glatt åt vänner. Har man inte bredband så funkar det liksom inte med nedladdning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0