Schizo fika

Eftersom bananerna jag köpte förra veckan fortfarande inte mognat (de kommer förmodligen att ruttna gröna) hade jag med en brownie Nutrilett bar till fikat. Eleverna har ledigt idag och av någon anledning var det gratis fika. Mhm, gratis kaka! Det tackar jag inte nej till. Som tur var så var det ingen som kommenterade att jag först åt min Nutrilett och sedan en kaka. Ikväll ska en kompis få visa mig för TC, gymmet där hon brukar träna. Jag har bara varit där en gång förut, när en annan kompis ledde Body pumpen. Skitjobbigt var det. Brukar träna på gymmet i simhallen men det är lite trist för maskinerna är så slitna och trasiga där. Nu ska det läggas ut på entreprenad och jag hoppas att de har råd att köpa nya maskiner sedan, men att det ändå inte ska bli svindyrt att träna. Jag vill inte betala för att plåga kroppen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0