Pyjamas på Bahamas?

Ett roligt rim. Jag har inte packat än men lagt ut det mesta som ska med på golvet. Det blir ingen pyjamas utan ett silkigt nattlinne. Idag har jag gått med mamma och pappa på stan. Det är ganska intressant för de ska alltid prata med alla. Jag brukar inte skämmas över mina föräldrar, men tycker det är jobbigt när mamma ska stanna och peka på saker, och ännu värre om det är människor... Vi var på tokrea på Sportringen där pappa köpte ett par skor, mamma ett par shorts och jag ett regnställ. Där var kvinnan i kassan från Norrköping och det är mamma och pappa också så då fick de prata östgötska. Sedan åkte vi till Flattinge och åt deras fantastiska ostkaka. När vi gick ut följde det med en gubbe från bordet bredvid som kände igen mina föräldrar. Han hade pluggat ihop med båda två och jobbat i Långshyttan som ligger nära Hedemora där mamma och pappa bor, men de hade inte träffats sedan jag låg i magen. Nu bor han i Helsingborg och var här och hälsade på någon släkting. Det är ju helt fantastiskt sammanträffande att vi råkade vara på ostkakeriet samtidigt!

Någon måste vara odrägligt glad också. Jag, jag, jag! Det är min tur nu. Fast jag kommer nog att bli trött innan vi kommer fram till Orlando. Jag måste få möjlighet att blogga och maila snart, men ska vara borta till den 15 juli. Så länge; Ha det bra nu men hoppas att det kommer att fortsätta regna i Sverige i två veckor! ;-)

Kommentarer
Postat av: Elon

Äh, du får väl unna oss också lite sol, du som ska få så mycket av den varan. :o)
Hoppas det blir riktigt trevligt därborta!

2007-07-01 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0