Chokoholist

Jag tycker att sambon ska sluta läsa artiklar om sockerberoende och liknande. Förklarade för honom att sockerberoende är när man inte kan ha godis hemma utan att äta upp alltihop. Jag har alltid godis hemma. "-Men det är ju för att du inte hinner äta i samma takt som du köper!" Eh, alltså, jag köper ju när det är billigt och alltid är det billigt någonstans... Jag måste nog sluta köpa choklad för att jag hittar billigt för det finns verkligen jättebilligt.

Är det någon annan än min kille som äter blodpudding i mjölk? Ungefär som vissa äter semlor? Jag har aldrig sett någon i alla fall. Det ser riktigt äckligt ut. Fast han tycker det är värre när jag mosar potatis och blandar ihop maten.

Så är det då melodifestivalfinal imorgon. Jag tycker att vilken låt som helst kan vinna utom Anna Book. Helst The Ark. Gillade inte Måns bidrag men själva han är ju söt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0