Polis på bro

Igår såg jag något rafflande. På väg hem från bion med kompisen som glömt sin cykel hos oss såg vi först en moped som körde misstänkt fort. Därefter kom en polisbil som jagade moppen och följde efter över bågbron. Vi pratar ytterst smal hög gångbro här. Trodde inte ens att en bil skulle få plats där. Hade jag kört hade jag ränt in i räcket på en gång kan jag ju säga. Fast det kanske mest talar om hur dålig jag är på att manövrera.

Fint väder idag igen. Sambon bor i stugan och frågade om jag skulle ut på stan idag igen och vad jag gör. Jodå, jag har varit ute och cyklat. Först var jag på Måns & Maja där man fick 25% på ett plagg och köpte en body till en kompis bebis som är ungefär en månad. Kompisen fyller år imorgon och är man nybliven pappa kan man få bebikläder. Träffade två kompisar som helt oberoende av varandra frågade om jag ska ut och äta på fredag med en gemensam kompis till oss alla som fyller år. Nej, det ska jag inte för jag ska till Karlshamn men kanske hinner gå ut senare på kvällen. Cyklade hem och la presenten i ett brev och sedan ut på stan igen för att posta brevet samt gå på Apoteket. Får se om jag ska ut mera idag. I mitt horoskop stod det att jag kan möta en udda figur. Eller att en vän kan överraska mig genom att säga eller göra något underligt. Det har ännu inte hänt något sådant idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0