Där sprack sommarplaneringen

Jaha, nähä. Med mina milt autistiska drag vill jag ha planer och rutiner. Jag vet fortfarande inte om jag har något jobb efter sista juni när min nuvarande anställning tar slut. Inget är klart så just nu kan jag inte göra någonting. Jag blir tokig! Jag ska till Florida och Bahamas i juli. SKA! Aldrig får man sova. Inatt vaknade jag två gånger och hade jätteont i magen. Det brukar jag aldrig ha. Jag tror jag måste gå till glasskiosken för att glädja magen med lite varm kolasås. Ja, det är nog lösningen på alla problem. Det löser sig sa han som sket i vasken...

Kommentarer
Postat av: Maria

Kram!
Tycker att glasskiosken låter som utmärkt självmedicinering!

2007-05-04 @ 09:27:21
Postat av: Ylva

Glasskiosken gör mig jättelycklig! Kortsiktigt, men man får ha såna nöjen också. Jag tänkte förresten häromdagen på glassen Crazy cracker. Den fanns väl bara en säsong? Faktiskt godare än den såg ut men det var ju inte så svårt med det obscena höljet...

2007-05-05 @ 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0