Jag vill ha nåt under...

Idag hade jag projekt: gå till glasskiosken med en kompis. Jag beställde min specialare bägare med varm kolasås i botten och tre kulor. Den intet ont anande tjejen undrade om jag "ville ha nåt på" och jag sa "nej, jag har ju nåt under". Tur att det var en ung tjej som stod där och inte en snygg kille och att jag inte kom på förrän senare att det kunde ha varit en sexuell anspelning. Jag råkar ofta säga tvetydiga saker på det där stället. Det borde vara en kille som säger "jag vill ha varm sås på kulorna"... Nehej, nu ska jag inte tänka mera på glass-sex, vad konstigt det blev...

Vi var och tittade på Storgatan som de stängt av för att ha jippon hela kvällen. Levande musik utanför fiket var trevligt men då var det tyvärr inte så mycket folk. Sedan var det dansuppvisning och dansgrupperna är jätteduktiga men de uppträder oftast mitt i en folksamling så det är svårt att se något. Efter det var det modevisning och det hade de löst himla smart med att modellerna gick upp på en trappa så de syntes. Då var det mycket folk också. Orkade inte gå i affärerna och titta på specialerbjudanden sedan för jag tror att de var proppfulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0