Berghagen och Iron Maiden

Jag såg på Videokväll med Luuk igår och Lasse Berghagen var gäst. Det var intressant för han har varit med om en massa knäppa saker och träffat otroligt mycket människor. Han berättade att han är kompis med trummisen i Iron Maiden. De brukar spela golf ihop i Florida. Då kanske jag ska på konsert med Berghagen i sommar. Fast det är större chans att han ser Iron Maiden i Stockholm än i Göteborg. En annan rolig golfkändishistoria berättade en kompis för mig. Hennes mamma träffade Fredrik Belfrage när det var kändisgolf i Lagan. Hon bjöd honom på röda ferrarigodisbilar som han tyckte mycket om. När han kom dit året efter kände han igen henne och så var hon tvungen att raskt gå och köpa ferraris till honom. Tillbaka till Lasse Berghagen. När jag var liten och sov över hos en kompis i deras sommarstuga sjöng hennes pappa Teddybjörnen Fredriksson och jag tyckte det var så sorgligt så jag började gråta. Det var så synd om björnen som blev bortglömd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0