Facebookchock

Jag fick just en vänförfrågan på Facebook från en gammal klasskompis. Vi gick i samma klass från trean på lågstadiet till och med ettan på gymnasiet. Jag har egentligen aldrig pratat speciellt mycket med den här killen. Vi gillade väl inte varandra förutom att jag hade någon liten kort förvirrad period när han precis börjat i vår klass då jag trodde att jag var lite kär i honom. Men hallå, det där var 1983! Sedan var jag ganska svårkontaktbar och pratade inte alls med många i min klass förrän sista året på gymnasiet. Kunde ju knappt ens gå till hotellet som han var delägare i ett tag. Nu är jag förbryllad. Tackade ja till vänskapen och får väl se vad det ska bli av den här kontakten. Mycket märkligt. Och om du läser det här så kan du ju själv få förklara vad vi har för slags förhållande till varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0