Party Providers och Thai

Titta här vilken rolig fest jag var på i lördags då! www.partyproviders.net och galleri. På den andra bilden kan jag se en bit av mitt huvud som sticker upp längst bak till vänster i bild. Jag hade tänkt att det skulle bli bilder redan när jag såg dem första gången i Markaryd och andra gången på kolarveckan, men av någon anledning finns det inga. Det kan ju vara så att någon inte velat vara med på bild och sagt till. Och på personalfesten i Markaryd hade de inte med kamera, kanske lika bra det.

På skolan har vi fotokataloger från tidigt sjuttiotal och framåt. Det är roligt att leta efter kompisar. Till min förvåning tycker jag att kommunalrådet Claes Göran var snygg när han gick på gymnasiet. Nu är han inte sådär jätteupphetsande. Jag satt och skrattade lite för mig själv när jag såg att en kille hette Hai Thai. Sedan hittade jag troligen hans syster Phung Thai och det är ju ännu roligare, fast inte för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0