Süperstar orkestar

Idag hade jag tänkt gå på konsert med Süperstar orkestar, vild balkansk blåsmusik. Inte för att jag brukar gilla blåsmusik men för att jag tycker det är kul med konserter. Nu ska jag inte göra det för jag ska vara hemma och pyssla och städa så vi har ett representabelt hem på lördag när vi ska ha invigningsfest av nya köket och badrummet.

Lite exotisk tänker jag vara idag ändå genom att ha en rolig tröja på mig som jag fått av en vän som inte använt den mycket. Hon å sin sida har fått den av en kompis som reser ofta och det är möjligt att den är från Senegal. Den är glad och röd med guldapplikation och mycket kort så under har jag ett linne med yvigt mönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0