Sydsvenska rallyt igen!

Jag bokar redan in 21-24 maj i min kalender. Då får vi hit sydsvenska rallyt igen! Kolla mina inlägg från 24-27 maj i år där jag skrivit en del om hur roligt det var senast. Kanske får jag träffa Kött-Gösta och hans kompis igen. Ett par galna norrlänningar som tog med mig och väninnan till rum 301 på Terraza (och det kommer jag ihåg eftersom det var mitt hemklassrum på högstadiet. Fast på Vasaskolan och inte på Terraza då). Där var det fin utsikt över världens häftigaste takterrass som jag vill festa på, men jag känner bara till att Försäkringskassan ligger i det huset, och knappt det längre ens, så jag vet inte hur jag ska ta mig dit. Kött-Gösta (som hans kompis kallade honom för, jag kommer inte alls ihåg vad de hette egentligen) och den andre lät oss låna toan, beundrade mina ben i kort kjol och försvann sedan ut i vimlet.

Igår fick vi vår nya toalett levererad. Den står för tillfället i hallen med bajsförbud. Det blir lite jobbigt ibland när man vaknar av att man drömmer att man behöver gå på toa och sedan bråttom till toan på vinden. Snart får jag kissa hemma, tjoho! Det känns som att bo i korridor när jag rusar ut i trappan i morgonrock men som tur är har jag inte sprungit på grannen ännu. Fast han skulle nog inte bry sig för han brukar själv gärna visa sig i bara kalsonger. Med en mage som har en navel som ser ut att vara på väg att sprängas. Nu vill jag inte tänka mera på navelbråck som jag just gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0