Tips från coachen

Idag bad jag om hjälp med en skrivare som inte funkade. Snabbt svar: Starta om skiten. När jag hade mecklat ett tag och pillat ut ett papper som satt väldigt dumt gick skrivaren igång igen. Jag kan förstå att det är trist att gå runt och fixa lätta grejor men var ändå lite stolt över att jag klarade av det där för det vore synd att kalla mig teknisk. Lite svart om fingrarna blev jag men för övrigt oskadd.

Nu talade sambon om att Gert Fylking läst upp hans historia i veckans fredagsfräckis. Tyvärr hade han inte talat om att mailet kom från Kalle i Runkarp. Det hade väl varit ännu roligare?

Kommentarer
Postat av: Maria

det är en sak man lär sig på skolbibliotek... att mixtra loss papper ur skrivaren... (o ringa supporten för att be dem ta bort skrivarkön men 140 dokument som köar efter att folk tryckt på skriv ut igen o igen när pappret inte kom första gången)

2007-11-16 @ 17:56:39
Postat av: Anonym

Vilken fräckis var det? Kan Kalle fräckisar som han inte har berättat för mig?

Far

2007-11-16 @ 20:24:01
Postat av: Ylva

Jag drar inte fräckisar här. Kalle har några på lager som han brukar ta ibland.

Vi har just fått förtroendet att själva kunna stoppa skrivarkön, men jag har inte gjort det någon gång så jag är inte helt säker på att jag kan.

2007-11-17 @ 12:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0